Crejvings

Ligger o njuter i ett varmt bad för att mjuka upp mina mosiga ryggmuskler. Gu' va gött det kan vara med lite varmt vatten! Har spenderat dagen iförd blykeps efter en avancerad AW (after work) igår som innehöll meningen "men du måste ju bara testa en jellyshot! De är ju så billiga!". Hejhopp så blev de 6 timmarna på jobbet idag en kamp mot huvudet då 30 dagisbarn kom inramlandes och crejvade happymeal i långa banor. Ligger nu och mentalt förbereder mig för 9 h jobb imorgon med tillhörande utgång. "herregu'" tänker ni säkert nu, vilken festprissa...men nej ärligt talat så har jag i stort levt ett nykteristliv sen studenten och varit gift med nattjobbet. Sad but true! Idag är det bara 45 dagar innan jag och min man tar vårt pick o pack i drar till andra sidan jorden i en månad. Supertaggadbrud_92



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0