When it's easy enough to find someone who looks down on you

Åh vad jag inte gillar söndagar. De är sega dagar som liksom släpar sig fram i samma hastighet som en överkörd snigel på valium. Man får bara söndagsångest över vad man måste göra i veckan och det är alltid söndagar som man sitter ensam på och tycker synd om sig själv. en riktig deppodag helt enkelt. Lite trist faktiskt. Man kanske ska försöka vända den trenden och skapa nån kul rutin på söndagar? :)
I vilket fall så har jag spenderat denna söndag med att övningsköra en massa, plugga lite och införskaffat mig ett par nya hörlurar^^
Tyckte dem var lite raffiga och skullcandy är ju inte fel. Nej nu måste jag göra ngt åt min rastlöshet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tack Mia! Jag är minst lika glad att jag får känna dig, för annars hade jag ju inte varit mig om du förstår vad jag menar ;) <3

2011-03-28 @ 09:28:33
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Matilda

UPPDATERA FFS!!

2011-04-13 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0