Though I walk in the shadow of death I fear no evil

Update in the life of Mia:
  • Skrev G+ på kemiprovet, skrev Mvg på förra provet... känns stabilt! (Kan det möjligtvis bero på att vår lärare är labil och opedagogisk?)
  • Det är en vecka kvar till naturskivan!
  • Jag har fått min studentmössa och den är sexig (eller så sexig nu en studentmössa kan vara)
  • Jag ska åka till Romme på torsdag (yey!)
  • Jag ska pierca en helix på fredag tsm med Edling
  • Det är tre månader kvar innan vi går ut!
  • Jag är så sjuuuukt skoltrött så att gudarna inte har sett dess like...men det är bara att fortsätta traggla. Är lite seg nu efter 12 år i skolan och alltid försökt att vara helt topp-presterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0