Oh maaaan!

Det är så himla mkt som händer nu så man hinner knappt att reflektera över vad man gör egentligen. Naturskivan kommer springandes mot oss i rasande fart och det gäller att pröjsa och fixa utklädnad. Själv ska jag vara Goth/emo/punkare a la lisbeth salander, kommer bli asnice! :D Är taggad till 1000 till det! Samtidigt som man egentligen bara vill ta vara på den sista tiden med de här människorna i gymnasiet så måste man hantera det sista i skolan med och jag är så sjukt skoltrött så det går av ren vilja (om ens det, jag brukar få muta mig själv). Ja nej men det är väl typ det som händer nu! Man försökter överleva vardagen och leva på helgerna! Just denna helg blir det träff med Edling på fredag (imorgon), jobb och utgång på lördag och chill på söndag.

Kass uppdatering jag vet, men hey jag är upptagen med händerna på annat håll ;) (fri öppning för misstolkning)(skämt åsido...)(eller...?)

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0