Tillbaka till verkligheten

Det var skönt så länge det varade. Har haft ett underbart jullov, verkligen behövligt. Spenderade julen med och nyår med lite vänner här hemma. Riktigt nice ;) Jag har även hunnit fylla 18 och gå ut på krogen, RIKTIGT nice tycker jag personligen! :D Förutom det har man hunnit med att träffa folk, shoppa, jobba, övernattning, levt med Edling som roommate, hemma spa:at med brudarna, gå på bio osv. Och under all denna tid så har faktiskt inte haft någon lust att sätta mig ner och dokumentera. Riktigt illa att jag bloggar när jag inte har ngt och göra och då blir det ju inga kul inlägg. Knasfia jag är, får försöka bli bättre på att dokumentera det roliga! För det är ju superkul att kunna gå tillbaka och se vad som egentligen hände.

Det känns i vilket fall lite trist att behöva gå tillbaka till det osociala livet som man lever som äkta naturare. Som tur är så varar detta tillstånd endast i ett halvår till. Detta halvår kommer dock att fyllas med diverse skivor och förhoppningsvis roliga äventyr på krogen och i ren allmänhet. Stay tuned people! ;)

Kommentarer
Postat av: Miche

Adn tuned I stay!

2011-01-09 @ 19:56:50
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0