Nyårslöften

Jag brukar inte lägga några nyårslöften, eller jag har kanske inte känt att något har behövt förbättras förut men jag tänkte att jag ska försöka mig på några i år:
  • Inte hålla allt inom mig - är något fel så måste jag ta upp det direkt innan jag börjar bygga upp det inombords och mår jättedåligt över det. Jag är en hejjare på att säga att det är bra fast det inte egentligen är det.
  • Inte tänka för mycket - man tänker gärna sönder saker då och jag är väldigt duktig på att tänka mer än jag agerar. Inte lika bra tycker jag.
  • Lyckas spara pengar inför sommaren - så att jag kan resa
  • Sätta mig själv mer  i centrum
  • Ha jävligt kuuul! :D

Kommentarer
Postat av: vispen

Hej, vilken bra blogg du har, den ska jag börja följa:) Och bra nyårslöften också, särskild att du ska ha kul i år:)

2011-01-10 @ 17:00:53
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0