Min ovanliga fobi

Som en fortsättning på det tidigare inlägget så tänkte jag att jag skulle avslöja min konstiga fobi. De personer som känner till det här om mig kan jag räkna på handen, men det skulle vara kul att kolla om jag är helt ensam med det här :)

Jag är livrädd för saker under vatten, speciellt om de inte ska vara där naturligt t.ex. bojar, sänken, vrak osv osv. Jag kan få panik av att simma för nära en boj eller om jag tittar under vattnet och ser ngt konstigt. Skulle jag se ett vrak i vattnet skulle nog mitt hjärta stanna av rädsla. Jag kollar aldrig under vatten om jag inte vet exakt hur botten ser ut eller om jag vet vad som finns där. Jag har inga problem med sjögräs eller så. Det är inte heller några problem med bojar och så utomlands där man ser botten och vattnet är väldigt klart. Jag får ångest och ont i magen bara jag tänker på rep eller nät under vatten.
Jag skulle aldrig ens doppa tån i det här vattnet:
Skulle kunna få panik om jag simmade och såg en sån här en bit bort:
Skulle antagligen dö en smula om jag såg det här, mår dåligt bara av att titta på det:
Så nu vet ni min konstiga fobi;)...har ni några fobier?

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Asså, den är typ myntad ur någon tv-serie eller nått, så lite påhittad är den nog. Sen finns det säkert någon stackare som har den fobin på riktigt xP

2011-01-20 @ 09:49:13
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Miche

ALLVAR!? DU OCKSÅ!? Jag är fan asrädd för havsbotten, speciellt om det är långt ut på havet. Man vet ju inte avd som finns där och det är mörkt och obehagligt som fan D: För att inte tala om vilka vidriga fiskar som kan bo där nere... huuuu...

2011-02-15 @ 20:25:20
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0