Dagens

Humör: Väldigt trött men annars är det bra
Kläder: Just nu sitter jag i ett par urtvättade mjukisar och en rutig skjorta
Hår: Uppsatt i en boll på huvudet
Händelse: Fick MVG i Biologi B! Yey! :D
Vill ha: Ojoj det finns väl mkt man vill ha? Men ska man vara lite down to earth så önskar jag att någon kunde work some magic med mitt hår. (I go lite amerikan sådär ibland känner jag)
Måste: Man måste väl egentligen alltid plugga? Men jag måste också försöka ta tag i lite planering känner jag, får bli innan jag lägger mig tror jag ;)
Saknad: Som sagt jag saknar en hel del som jag inte nämner här...men om jag ska ta ngt utanför det  så är det nog lite sömn :)
Planer: Just nu är inte planerna för dagen så himla upphetsande: Planering inför veckan och sömn
Störiga: Min gaaalna rastlöshet, märks att jag inte har tränat idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0