Hemma från KNC

Snodde denna på oss alla från FB. Det har varit en intensiv vecka men med mycket skratt när vi inte jobbade. Vi lyckades få organismer att bli självlysande och vi har spelar massor av kort. Nu känns det superkonstigt att komma hem till ett tomt hus. Tycker faktiskt inte om det. Jag är nog en vääldigt social människa av mig :) Känns konstigt att det är så lite folk här haha. Ikväll så kommer Tilda över för lite skitsnack, ska bli kul att se henne igen^^

Nej nu ska jag sitta här och känna mig lite ensam :) Puss puss

Kommentarer
Postat av: vispen

Trevligt att du är nöjd med veckan! Kul att spela kort, vilka spel blev det? :)

Jag tycker inte heller om att vara ensam, tycker om att ha andra omkring mig, även om jag ibland mest föredrar att lyssna på vad andra pratar om är det skönt med sällskap!

2011-02-04 @ 23:57:34
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0