En vecka från helvetet är över

Nu är i alla fall denna vecka över! Pweh! skönt som satan för den var INTE kul :P Kemiprovet idag gick åt helvete, men sånt är livet. Man kan inte ligga på topp jämt. Även fast det svider i min prestations-själ. Nästa vecka är det fysikprov och jag kan INGET, blir spännande. Ikväll lär det bli tidigt sänggående efter att ha tjockat mig rejält i soffan. Har varit helt död hela dagen och det blev inte bättre av att gå och fika med Anna och Tilda smälla i sig största muffinsen (A) Imorgon kväll så ska jag iväg på en kompis koncert. Ska bli kul :) Lyckades flörta med mig Torsler dit med, yey! Sen blir det nog filmkväll. Me likey!

Nej nu ska jag fortsätta laga lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0