Som en storm

Som att befinna sig i en orkan...jag står i orkanens öga och tittar på allt som händer. Jag står och försöker reda ut vad det är jag ser. Reda ut vad det jag ser får mig att känna. Jag känner lycka och samtidigt förvirring, och samtidigt sorg och samtidigt känner jag mig så älskad. Hur får man ordning. Det enda jag kan tänka på nu är att låta orkanen dö ut så att allt landar på marken igen. På så sätt kommer jag att se dem tydligt. Tydligt nog att kunna förhålla mig till det som se säger till mig. Ibland måste man bara älska att leva :)

Kommentarer
Postat av: Miche

Det är för sådana är tillfällen som gud gav oss tålamod. Eller så var det därför vi utvecklade det. Eller så är de tethanerna som... Fuck it! Ibland är vänta en bra sak att göra :'D

2010-10-10 @ 22:56:01
URL: http://michmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0