Måndag 11/10 -10

Som en gudagåva är jag ledig idag, som en lite mindre gudagåva gäller det stenhårt plugg av kemi och matte. Men det får det vara värt. Jag har haft en jättemysig helg.

I fredags gick jag hem och somnade tidigt...helt slutkörd. I lördags så jobbade jag, hälsade på Teo och Edling på jobbet, köpte hårfärg, färgade håret (haha blev typ vithårig, kanske inte riktigt meningen), chillade med Edling på kvällen i väntan på killarna och fest, dock var de för sega så vi sket i det och jag tog istället och sov 12 timmar i sträck. Gudomligt med sömn!

Igår så träffade jag Edling, Torsler, Kristin och Lollo inne i stan på en mysigt fik vid namn fotöljen samt köpte skorna som jag visade i förra inlägget, dock svarta istället. Efter det blev jag upphämtad av Teo och vi åkte hem till mig och lagade mat, snacka skit och kollade på film.
Nej nu måste jag svepa nudlarna och fortsätta plugga!

Rihanna – Russian Roulette
My drug right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0