150 needels piercing my heart

150 bilder ligger i en låda i mitt rum. 150 bilder jag inte kan kolla på. 150 bilder som rymmer 10 gånger så många minnen. 150 bilder jag inte vet vart jag ska göra av. 150 bilder jag nu gömmer för att skydda mitt redan blödande inre. Gömmer och glömmer dem som jag gömmer och glömmer de känslor jag inte längre är tillåten att känna. Hur kan en person få 150 pappersark att brinna som glödande kol i mina händer och i mitt inre så fort jag rör vid dem. Jag har nog aldrig känt mig så här svag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Det är skönt att veta att min inte är den enda som har det jobbigt, samtidigt är det så jobbigt att flera ska behöva må dåligt ! Som jag sagt tidigare kan du alltid prata med mig om du behöver, jag förstår bättre än många andra !

2010-11-07 @ 22:01:21
URL: http://babypig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0