Sista stressen

Nu har här varit dött och det är för att jag har pluggat, pluggat, pluggat, försökt hinna med folk, pojkvän och aktiviteter. Shit vad jag önskar att någon bara kunde komma och säga att de löser det åt mig, att jag kan sluta stressa och pressa mig till max. Snart så är det sommarlov och det är det jag räknar ned till och det som håller mig igång.
Förutom att skolan är en enda sörja så rullar mitt liv på bra. Jag älskar min pojkvän som är mitt stöd i vått och torrt och som är mig absolut bästa vän. Det finns ingen som kan få mig att lugna ner mig och tänka klart som han. Nu ska jag försöka slutspurta och sen kanske det händer mer här än vad det gjort tidigare. Jag skriver bara för att jag själv tycker det är kul och för att jag har tid, just har jag och tycker jag ingetdera. Nu vet ni :)

Puss och kram från en stressad och sommarkåt Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0