Hate, love, lovehate, hatelove, love love

Nu när jag äntligen har fått något annat att tänka på än skola så kände jag för att skriva av mig här. Nu är det bara nästa vecka och veckan efter det kvar. GUd vad jag hoppas att den här sommaren blir bra. Eller i och för sig...allting som är bättre än förra sommaren uppskattas. Så länge jag slipper det så kan den inte bli annat än bra. Det är lite tragiskt att det är mitt sista sommarlov. Nästa sommar kommer jag att stå där med en vit mössa i handen och en helt annan verklighet framför mig. Läskigt? Ja. Spännande? Olidligt. Men det är i alla fall ett år tills dess och det får bli ett senare orosmoment. Just nu är jag bara så glad att allt jäkla plugg snart är över. Snart kan jag säga att jag överlevde tvåan på natur.

Från en sak till en annan så har min älskade pojkvän åkt till Grekland så den här veckan blir att köra solo. Känns lite tråkigt. Han är den som får mig att gå vidare när jag är trött på skolan, trött på allt, min klippa, min bästa vän, den som alltid får mig att skratta, den som alltid finns där, den som helt enkelt..förgyller min vardag. Det känns lite som om en del av en själv åker iväg varje gång och det blir ju som ni kan förstå lite tomt. samtidigt kan det vara skönt att få vara BARA Mia. Istället för Mia OCH Martin eller Martins Mia. Alltid två sidor av allt.

Tankar från en ganska så slutkörd med glad Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0