I go ballistic because of the frickin' snow!!

Jag e så trött på snön nu och var så glad över att det smälte fort, men självklart så ska de jävla vädergudarna retas lite och ösa ner snö hela dagen idag!! RAWWRRR, MORR, SPOTT och FRÄS

 

Har i alla fall pluggat klart så mycket matte som jag förstår mig på och kan lösa. Får fråga min lärare om några tal som e helt hopplösa. Nu sitter jag och lyssnar den här låten på repeat:

Alicia keys feat usher - If I ain't got you

 

Har haft den på hjärnan idag tillsammans med Jackie Wilsons "Your love keeps lifting me higher" som typ ingen i min vänskapskrets har hört för att den e så jäkla gammal :P

 

Anyways, lite senare kommer jag kanske att träffa Edling  och sen blire nog en ganska så tidig kväll.

 

Nu ska jag nog ta o hoppa in i en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0