4,3,2,1

Nedräkning till påsken och framför allt lovet nu känner jag! Dock ska man överleva ett kemiprov någonstans där i mellan :S Hoppas verkligen att jag sätter i alla fall ett litet VG det skulle vara underbart. Det är bara att köra hårt och hoppas att man möter så få väggupp som möjligt på vägen!

 

Men för övrigt i det lilla livet jag lever så känner jag att jag är lycklig och förvånansvärt nog så skrämmer det mig lite...Låter det konstigt?

 

Låt mig säga såhär så kanske ni förstår. Oftast när jag har känt mig genuint lycklig och bekymmersfri "för länge" så händer något som fullständigt rubbar mig världsbild och slänger ner mig från toppen igen. Därför känns det alltid lika läskigt och underbart när man är såhär glad. Men vill inte åka på smällen som kanske kan komma när du minst anar det. Men o andra sidan, man ska ju kanske inte oroa sig för det man inte kan påverka och bara vara lycklig så länge man kan det?

 

Vet ni...jag tror att jag kör på den, hoppas på det bästa och njuter så länge det får kännas bra. Smällen tar jag när den kommer och hoppas för guds skull att det kan få vara en liten smäll den här gången :P

 

Nu blire sängen med en bra bok eller film...har inte riktigt bestämt mig än :P

Va tycker ni själv bäst om, film eller bok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0