Här tänkte jag skriva

Om bröllopet, om gårdagens röj på Gustav adolfs torg med två av världens bästa Dj's och om dagen med pojkvännen. Men jag orkar inte riktigt formulera mig och det är nog bäst att jag inte ens försöker. Hade i alla fall en super härlig dag igår och kul kväll med pojkvännen och hand bästa kompis. Jag har även kommit fram till att jag har en riktig "hus-man" till pojkvän som i morse (klockan två på dagen *host*) fick för sig att laga scones och kunde receptet i huvudet. I love that man♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan vad orättvist jag vill också ha en kille som bara går upp och bakar scoens (så tidigt på morgonen)

2010-07-04 @ 17:11:25
URL: http://okontaktbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0