Dear John

Igår så var jag iväg och såg "lärarna vs 3: orna" - matchen. Vi satt vid planen med thaimat och najs sällskap. Sen drog jag, Anna och Tilda iväg och såg Dear John. Superbra film men oxå väldigt sorglig. Den drog tillbaka lite tankar som jag gärna sluppit och som jag trodde att ja kommit över. Men men den är verkligen sevärd och otroligt gullig. Jag var inte hemma och i sängen förrän vid 1 någonting och då var jag supertrött. Väcktes imorse av att telefonen ringde (verkar ha blivit ett stående inslag i min vardag, att bli väckt av telefonen. Men det är ingen som söker mig av dem som ringer :P) och då kunde jag lika gärna gå upp. Ledig idag, relationsdag imorgon, klasskamp på torsdag och sen är det avslut. Sweet potatoes!

Ps. Fick reda på av min pojkvän att jag hänga med till Estland i sommar till deras hus där. It will be awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0