Två frågor

Lyckades någon anonym skrapa fram xD haha mer än jag förväntade mig faktiskt!
Och de löd som följer...
Bästa barndomsminnet?
Hm...svårt att säga, jag har haft en väldigt fin barndom med många underbara minnen. Men alla midsomrar med tävlingar (där alla är med och det är på liv och död vem som vinner xD) och den årliga ikastningen av folk med kläder på har givit underbara minnen. Men sen älskar jag ju julen och alla jular när jag var liten har alltid varit helt magiska.
Förhoppningar inför 2010?
Mina förhoppningar inför 2010...hm...att jag överlever allt plugg, hahaha. Nej men att jag uppnår några av de mål jag satt upp för mig själv och att jag lyckas med skolan så jag blir nöjd. Att jag får ännu mer galna roliga minnen med kompisar och folk i allmänhet. Jag tror 2010 kommer bli ett grymt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0