Snöigt

Jag e faktiskt trött på all snö nu! Tycker att det kan bli vår/sommar, saknar verkligen att kunna gå ut i nästan vad som helst utan att frysa. Man behöver inte fundera lika mycket. Ett par shorts och ett linne och sen e det klart! Nu på vintern måste man försöka att matcha alla plagg man måste dra på sig någorlunda så att man inte ser för konstig ut.
Tog en bild på snön när jag var påväg hem nångång förra veckan

Aja men i vilket fall det var inte det jag skulle skriva om. Jag e väldigt glad idag för det är torsdag vilket betyder att det är fredag imorgon :D Jag har vart och hämtat min nya kosshörlurar idag, porta pro 25 anniversary edition. And thay are sweet! :D Hämtade ut dem på webbhallen tillsammans med Älsklingen, Mich och en kille från skolan, andra gången i livet jag är där och gud vilket spelnörd ställe det är xD Älsklingen hämtade äntligen ut Mass effect 2 som han har tjatat om i ett års tid nu, så han hoppade runt på små moln och såg ut som ett barn på julafton. Så nu lär jag inte se honom på ett tag, haha. Min nörd<3

Om en halvtimma så ska jag gå ner till Edling i ruskvädret och snacka lite skit över en kopp te. Det ska bli mys. Jag e lat idag och skippar träningen, först och främst för att min sparringpartner Torsler har dragit till Örebro och sen för att jag verkligen inte orkar åka så långt i det här vädret.

Oj nu blev det ett ganska så långt inlägg för att komma från mig!:P

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0