Rooompa :)

Vart tror ni jag har träningsvärk just nu efter gårdagen? rubriken avslöjar mig ;) Det var i alla fall skitkul så det här ska göras till en vana :D

hade kanske inte världens bästa dag idag, sov riktigt dåligt även fast jag rent teoretiskt sov typ 8 timmar i sträck. Hade jobbigaste mardrömmarna jag någonsin varit med om någonsin tror jag. Hade ångest när jag vaknade och kände mig gråtfärdig. Jag som inte brukar ha mardrömmar någonsin och har jag det så påverkas jag inte direkt av dem för att jag vet att de är drömmar. Men i natt så var det så verkligt...

aja matten gick fin fint idag och det var underbart! :D

jag fattar sinus, cosinus och tangens, yey på mig!^^

Nej nu ropar mamma att jag ska äta middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0