Oh yes!

Har haft en suuupermysig helg den här helgen. Fredagen var lite seg men lördagen blev så mkt bättre (a). Var på SKHLM och shoppade med Martin, ja känn på den, jag har en pojkvän som står ut att shoppa med mig i flera timmar. Jag e så stolt över honom :D

Sen så bestämde vi oss för att fira vår årsdag på kvällen där eftersom det inte blir mkt till firande på måndag då vår egentliga årsdag är. Så vi lagade jättegod middag, badade, bastade (dock höll jag på o dö efter ett tag då jag har en est till pojkvän som minst ska ha 80-90 grader i bastun), åt B&J, svullade godis, kollade film och bara mös. Verkligen precis så jag ville fira vår årsdag^^ Hade inte kunnat bli mkt bättre.

Idag så tog vi en rejäl sovmorgon, Martin försökte lära mig att spela Mass Effect (och jag tycker själv att jag inte var urdålig i alla fall, jag dog ju inte, haha), sen tvingade jag ut martin att gå ut och gå men har klagade inte så mkt när han väl var ute för det var verkligen jätteskönt. Han bor precis vid en sjö så det blev en långpromenad på isen med solen skinandes i våra ansikten.
Så som ni förstår har det vart en grym helg!

Tyvärr så är den slut nu...

Snyft, back to reality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0