Nu ska här skrivas lite igen!

Man har inte tid eller ork att skriva när det händer massa roliga saker runt omkring en hela tiden.

Nyår spenderades hos Maria K men en massa goa mysiga människor och vi hade jätte kul! Första nyår som jag firar med kompisar, helt underbart. Martin och jag kom hem till mig vid 4 någonting och sov till 4 dagen efter. När vi vaknade var det bara på med finkläderna igen för att åka hem till Martin på middag med hans släkt. Hade inte träffat dem förut så det var nya människor.

Man har ju vänt dygnet helt så man sover ju till 2-3 varje dag vilket e illa. Så inatt bestämde jag mig för att inte gå o lägga mig 4 och vakna 2 utan jag gick o la mig 2 och vaknade vid 12. Det är ett steg i rätt riktning i alla fall tycker jag!

Nej nu ska jag fortsätta leka med singstar...
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0