Matildas frågor skall få svar ;)

Hur gammal är du?

Jag är 17 år nu ;) fyllde den 25 december

Vad gör du precis just nu?

Kollar film i soffan med syrran och far min.

vilken tid på dygnet är du född?

 

7.30 på morgonen. Jäkla tur att det inte var på julafton XD

 

gillar du folket i din skola?

 

Självklart, skitsköna människor! :D

 

gillar du folket i din gamla skola?

 

Japp vi hade bästa årskursen ever, saknar Falun och allt som vi hittade på där!! Haha fyfan vilka minnen. "Stängdörren annars stryper jag dig!!" eller vad säger du Edling ;)

 

vilka gillar du mest om man tänker på helheten?


I gamla skolan? den här skolan? bara i allmänhet?

 

Vad vill du jobba med?


Har länge velat bli läkare eller kirurg men jag orkar inte plugga så mycket för det. När jag var liten villa jag bli delfinskötare eller stridspilot. Nu vet jag inte riktigt... veterinär kanske?? :)

 

Vilka chips tycker du är godast?


Sur kräm och lök <3


Hur ofta lagar du mat hemma?


i stort sett varje middag om jag vill ha någon. Ibland slipper jag då mina föräldrar får för sig att äta middag helt plötsligt :P

 

Hur ska du och martin fira er ettårsdag?


Hmm...det var nog svåraste frågan hittills. Jag vet faktiskt inte riktigt. Har några småideér med inget jättestort. Så länge det bara är hans och min dag så är jag nöjd!

 

Vad är din favoritleksak?


Hahah jadu...vad för slags leksak menar du? ;) när jag var liten var det typ bilar eller mjukisdjur.


Vilken form på pasta är din favorit?


Det har jag aldrig funderat på, är man hungrig så skiter man fullständigt i formen XD

 

Vad är din favoritsaft?


Vilken som är min favoritsaft? ;) Blandsaft of course^^

 

Vill du gifta dig och skaffa barn?


Jag gifter mig gärna men det är inget måste, barn vill jag ha nångång i framtiden. Hahha stackars dem, de kommer bli lika konstiga som jag :D

 

Om du bara fick välja en, kramar eller pussar?


Det går inte o välja, jag är en kramig och pussig människa. Beror helt på humör oxå. Men om jag måste så skulle det vara kramar :) Vem gillar inte en mysig kram liksom och kramar kan man få från alla. Sen får man väl kyssas istället för att pussas då ^^

 

Föredrar du coop, ica eller willys?


haha låter som en fråga för medelålders. Spelar ingen större roll när det är jag som själv ska ha något. Men ICA Maxi ligger ju nära o bra.

 

Vilket är ditt favoritte?


Eftersom det är Tilda som frågar borde jag ju säga typ kärleks te som jag fick av henne i födelsedagspresent :D men jag har inte smakat på det än så jag säger rött te (rooibos te)., det är grymt!

 

Vilka sporter har du hållt på med?


Har prövat på massor! Men det som jag höll på med längst var kampsporten Aikido.

 

Vilka djur är du allergisk mot mer än katter?


Inget vad jag vet och jag sörjer att jag inte kan gosa med söta katter :(

 

Vad är ditt favoritdjur?


Snigeln...Nej men det beror på om man ska kunna ha den som sällskapsdjur eller inte ;) Men ska man kunna ha den hemma utan att den äter upp en så är det hunden (detta förutsätter ju iof att hunden inte är galen och börjar äta på dig ändå).

 

Vad är din favoritmat?


Nästan all mat går ner när man är hungrig!! :D finns inget bättre än mat. Men sushi får mig på fall varje gång.

 

Vilken tv-serie gillar du mest?


hehe måste man välja en? (A) Scrubs, How i met your mother, familyguy, desperate housewifes, följde prisonbreak länge och även greys anatomy.

 

Vad tycker du om CSI?


Inte direkt så att jag har massa emot det, men jag följder det inte.

 

När förlorade du oskulden?


Borde inte vara så svårt för er att räkna ut. Jag har vart tillsammans med Martin snart ett år.

 

Vem var din första kärlek?

Beror på vad du räknar som kärlek, min första riktiga kärlek är Martin. Min första förälskelse var i en person som jag inte kommer svara på ;) Vill ni veta får ni fråga i verkliga livet :)
nu ska jag fortsätta kolla på film
pussipuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

oerhöört bra svar på världens bästa och påhittigaste frågor :)

Dags att pröva mitt te snart tycker och och kolla din mobil där du har fått en följdfråga :)

puss på dig älskling <3

2010-01-07 @ 19:59:01
URL: http://okontaktbar.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hallå du glömde några frågor :(

2010-01-07 @ 21:42:21
Postat av: Mia

Alla frågor är inte värda svar :)

2010-01-07 @ 22:07:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0