Det här med frågor e riktigt kul :D så nu e jag tråkig och kör en lista

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Har svårt att vara riktigt kär i någon för jag släpper inte lätt in personer innanför mina murar men Martin är den enda som rivit dem. 2 har vart halvvägs tidigare. 
Vad tycker du om kärlek? Himmelen och ett helvete, något jag inte vill vara utan.
Har du flashat/strippat nångång? Hahah beror på hur man menar. Men jag har aldrig strippat av mig alla kläder till musik nej. 
När kramade du någon sist? hm...nyss? Mamma var det nog.
Saknar du någon speciell person? Japp, saknar nog alltid någon. E nog väldigt duktig på att sakna folk
Har du svårt för att bli kär? Japp, eller beror på vart man drar gränsen. Men jag skulle säga att det är svårt
När kysste du någon sist? Igår.
Ångrar du det? Hahaha nej varför skulle jag xD
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? hm... Igår måste det ha varit

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
Nope
Gjort något riktigt dumt: hm...det har jag säkert
Gjort nåt olagligt: Ne det tror jag inte
Blivit polisanmäld: Nope
Fått din mamma att gråta: Nope
Skämts över dina föräldrar: Nope
Skämts över dig själv: Yes
Sagt jag älskar dig och menat det: Nästan varje dag
Bråkat med din flickvän/Pojkvän: Nja inte bråkat, men vart galet besviken. 
Dricker du: Mat och dryck är vitalt för överlevnad ;) hehe
Vilka kläder sover du i: Beror på
Vad hatar du verkligen: Hata är som sagt ett starkt ord men saker jag verkligen avskyr: Människor som gör allt för status, folk som röker "bara för att", folk som alltid velar och inte kan bestämma sig för något någonsin, när man gnuggar frigolit mot frigolit, blöta fingrar mot ballonger (ger ett hemskt ljud)
Varit kär: Ja, igen.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nja, förälskad. 
Är du ensam nu: Nope, hela galna familjen e med oxå :D
Vill du gifta dig: Det tror jag nog
Vill du ha barn: Ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Jag, annars Martin
Såg dig gråta: Har inte gråtit på riktigt på länge och när jag gör det visar jag det inte för någon.
Fick dig att gråta: Oj vet inte, måste vara pojken min tror jag.
Du gick på bio med: Familjen olt
Skällde på dig:
Länge sedan någon skällde på mig, vet inte:P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit:
Nej.
Kramat någon: Ja.
Pussat någon: Ja.
Köpt någonting: Ja
Sjungit: Japp men det e klart, 24/7 vettu
Saknat någon: Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0