4 timmars sömn + fyikprov=

DÅLIG KOMBO!

Kunde inte sova igår då jag först fastnade på felsms.com och höll på att garva ihjäl mig. Skulle kunna lägga till lite egna felskickade sms där xD Sen när jag bestämt mig för att verkligen försöka sova så insåg jag att jag var hungrig, kissnödig, törstig, för varm, för kall och tillslut för pigg. Så det slutade med att jag somnade vid 2. Fysikprovet i morse kändes inte som en jätte höjdare efter den natten kan jag säga xD Satt för övrigt och NÖS hela provet (hela dagen) vilket liksom inte direkt bidrog till min koncentration.

Det har vart en fnittrig dag och jag känner att jag borde sova tidigt ikväll. Har hela dagen ledig imorgon i alla fall! :D

Bastu ikväll kanske?

Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback