Valentine's day

Ja jag vet att det inte är alla hjärtans dag idag, men baby och jag var och så filmen med samma namn. Supergullig film verkligen! Fullsmockad med kända skådisar:

Ashton Kutcher, Topher Grace, Jessica Alba, Kathy Bates, Jessica Biel, Bradley Cooper, Eric Dane, Patrick Dempsey, Hector Elizondo, Jamie Foxx, Jennifer Garner, Anne Hathaway, Julia Roberts, Emma Roberts, George Lopez, Queen Latifah och Taylor Lautner

Kan verkligen rekommendera den :D

Hela den här dagen har vart supermysig och filmen var grädden på moset. Jag har en underbart söt kille, helt otroligt vad jag älskar honom, har aldrig tråkigt när jag är med honom. Men o andra sidan är det svårt att ha tråkigt med sin absolut bästa vän.

Nej nu ska jag fortsätta kvällen, tyvärr själv men det kan vara superskönt det med^^

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0