Trigonometriska funktioner, radianer, sammansatta joner, termodynamik

Jadu det är inte lätt att pressa in allt i huvudet och ibland känns det ganska hopplöst att man ska lyckas banka in allt. Så kändes det i alla fall idag, kemin kändes hopplös och fysiken fattade jag inte alls. Men nu känns det bättre efter att ha suttit och intensiv-pluggat lite fysik med mig personliga coach och lärare, min underbara pappa. Så nu känns livet mkt bättre igen.

 

har även lyckats skriva ihop ett personligt brev så jag kan börja söka sommarjobb + letat massa sommarjobb. Önskar jag var 18, hittade några bra jobb. Men de kräver som sagt att man är 18 fyllda. Bajs på det.

 

Nej nu ska jag hämta ngt o äta och kolla när far min lirar Ps3

 

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0