:D

Snart lov, svenskan e färdigskriven, allt flyter på...det känns bra!

 

Gud vad det känns bra just nu!!

 

Iaf, jag har vart på ett genrep för Lo Kauppis nya pjäs Bergsprängardöttrar med psykologin. Otroligt gripande pjäs och väldigt kul att se. Häftigt att få möta Lo Kauppi oxå som är författare till boken vi läser i psykologin och som handlar om hennes minst sagt traumatiska liv. Häftigt att se vad som hände med henne och att hon faktiskt inte är en fiktionär figur.

 

Enda problemet var att det var ända borta i Hallunda, Botkyrka och bussen dit (tunnelbanan röda linjen går ju inte) tar 3 miljoner år på sig att ta sig dit och hem!!

 

Själva tiden hade inte vart något problem om det inte hade vart så att jag blev brutalt kissnödig på vägen hem :s Trodde seriöst att jag skulle explodera. Satt hela bussresan och planera för om jag skulle hoppa av och kissa bakom närmaste snödriva. Men jag och Milad som åkte tillsammans med mig lyckades komma till Gullmars och jag var ju tvungen att hänga med in i skolan för jag SKULLE KISSA! (som jag fint skrek till Adam som frågade vad jag höll på med när jag sprang genom skolan, tur att alla redan vet att jag e konstig)

 

Jag kan bara säga en sak, det var en ren orgasm när jag väl fick kissa. Sen kunde jag lugnt ta mig hem sista biten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0