Solig dag och Marilyn Monroe

Har haft en jättemysig dag idag inne i stan tsm med Edling och Älsklingen. Vi fixade present till Lollo som vi ska till på 18års-maskeradfest imorgon, sen åt vi på mandarincity (sushi- och mongoliskbuffe) för att sedan gå till gallerian och äta glass.

Imorgon blir det fulltös här hemma med att fixa, sminka, spraya, klä på och laga mat. Killarna ska först spela match med BK blåbär och sen bär det av hem till mig för att äta och klä ut sig och sedan dra vidare till fest :) Det kommer att bli superkul! Själv så ska jag klä ut mig till Marilyn Monroe :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tack! =D Fast jag stör mig på bakgrundsfärgen, men jag kommer inte ihåg hur man ändrar den så där snyggt. Det blev lite konstigt när jag försökte =P

2010-04-10 @ 22:07:43
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0