Påskkärring

Igår var jag och älsklingen utklädda till påskkärring respektive påskhare och gjorde små barn glada i skrapan genom att dela ut godis. Riktigt kul men oxå väääldigt jobbigt! Så jag somnade tidigt igår och sov som en död fram till 11. Sov typ konstant och jättehårt i 13-14 timmar. Har aldrig sovit så länge utan avbrott någonsin! Lite läskigt faktiskt... Tror det kan bero på att stressen har släppt nu och kroppen återhämtar sig lite. Jag är i vilket fall utvilad och taggad för nya äventyr.

Ikväll ska jag hem till Adam och mysa med härliga människor!
Men just nu så ska jag dö i soffan ett tag för jag har ätit massor av påskmat och känner att jag håller på att spricka...
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0