Hade lite bloggtorka :)

Fick ingen som helst lust att skriva där ett tag även fast det hände massor av grejer, bl.a. så var jag med i en laserdome tävling i skrapan i tisdags. Men nu orkar jag inte komma ihåg vad jag inte skrev och istället skriva om idag! :D
Idag vaknade jag med baby M bredvid mig i sängen och vi tog det riktigt långsamt hela morgonen tills han var tvungen att dra till sin fotbollsmatch. Jag gick ut och gick med min mor och syrran. Vi gick till centrum, shoppade och drog tbx :)

Köpte dessa! De är så mycket snyggare i verkligheten och precis min stil, hittade så mycket mer som jag bara dreglar över (men tyvärr tog det stop i budgeten). Kanske lägger upp en "önskelista" sen ;)

vad som händer nu vet jag inte, tar det som det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0