1 April

Jag har faktiskt inte blivit lurad idag..haha men bara för att jag säger det så kommer det säkert att hända. I vilket fall så är det den 1:a och jag och Mr.M firar 14 månader, känns tokigt att det har gått så lång tid :P
Idag ska jag nog slappa sönder orkar inte så mycket mer, imorgon bär det nog av till BK Blåbärs (The guygang's korpen fotbollslag) träning för att garva med killarna lite och se på när det spelar. Sen ska jag hem till baby och leta påskkärringkläder till jobbet i Skrapan på lördag då jag ska dela ut ballonger till barn. Haha det blir nog ruligt!!

Nej nu ska jag fortsätta att njuta av min ledighet!

Ps. Fick MVG - på kompletteringsprovet på fysiken! :D Yey MF yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0