Paus i leken kallad "askungen"

Jag leker askungen och springer runt och städar hela huest, men var tvungen att ta en paus...blev så hungrig att jag höll på o äta upp en del av dammtrasan.
så nu sitter jag här och roar mig med att skriva inlägg och äta.
  • Svenskaredovisningen gick bra tror jag, det kändes bra i vilket fall:D
  • Jag är på underbart humör eftersom den här veckans jobbigheter är över och att det är fredag imorgon.
  • Kommer få se Martin i helgen vilket jag inte trodde att jag skulle få göra eftersom han egentligen skulle ha åkt ner till öland för att fixa med landstället, jippie på det! :D Min helg blev helt plötsligt ännu bättre!
nej nu är det nog bäst att jag fortsätter fixa och städa innan jag fastnar här...
pös pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0