Kan, vill, ska...

Blir frisk från det här. Var hos läkaren idag och det var inte halsfluss som jag trodde utan antingen virus eller KÖRTELFEBER :S jag hoppas och ber till gud att det inte är körtelfeber. Vad jag vet så måste man hålla sig borta från alla i typ minst tre veckor när man fått det eftersom det är så smittsamt. Men jag mår mycket bättre idag, vilket kanske märks eftersom jag sitter och skriver här ;)
fick precis ett samtal från pojkvännen som satt med massa sköna kompisar till mig och honom på tunnelbanan för att spendera fredagskvällen på bästa sätt, så nu känner jag mig väldigt isolerad från omvärlden nerbäddad som jag är. Jag vill vara frisk och också kunna hitta på en massa kul med folket :(
ska försöka smälla i mig massa pizza även fast min hals e paj ikväll, då kommer jag nog att bli frisk snabbare. Med mat i magen^^
Aja, nej nu jävlar taggar jag för att slå det här äckel viruset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0