Måste meddela ,nu när hickan är över

och jag kan sluta dampa över den, en jätterolig nyhet!

Igår lade en kille till mig på Facebook och jag kom först inte på vem det var (antagligen av tillfällig sinnesförvirring) men sen ramlade poletten ner, det var ju en av mina bästa kompisar (och även under två månader i 4/5an min pojkvän). Fick lite av en chock! Skitkul att höra av honom eftersom jag inte hört av honom på 5 år nu!
Bröt fullständigt med gamla klassen när jag började 6an för att börja om lite på nytt. Men det är sjukt kul att höra vad som hände med alla och främst att ha återfått kontakten med typ den enda som jag skulle vilja ha kontakt med från den klassen.
kul att snacka gamla grejer oxå, jag har förträngt mycket från den tiden men fick tbx lite minnen nu när jag för en gång skull hade någon att snacka med som oxå var med! En som visste vad jag snackade om! Bl.a. hade vi en helt störd lärare som hette Vello Pop och det är inte på skämt. Han var fan alkoholiserad eller ngt... lite urflippad period i mitt liv som jag tydligen lyckats förtränga mesta delen. Vilket faktiskt har vart ganska skönt. Vissa delar är inte värda att minnas och vissa sörjer jag att jag inte minns.
oj nu fick ni verkligen mina tankar nerskrivna ordentligt... men så kan det bli!
nu ska jag dö lite efter en lite tuff pluggdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0