Grisförkylningen

Först och främst undrar jag om det är någon som inte snackar om svininfluensan? Känns som om alla panikar smått över den. Sen tycker jag att det hela är väldigt uppblåst. Visst det är otroligt läskigt och sorgligt att folk dör i influensan men o andra sidan dör det folk i vanliga influensor världen över hela tiden.
Men i vilket fall så skulle jag ha tagit vaccinet idag tsm med min syrra, men när vi kom till stället där det skulle va vaccin så var det slut... Ska man vara glad eller ledsen över detta? ingen som vet xD
skulle vart skönt att ha det gjort så man slipper göra det senare, men o andra sidan har jag ingen större lust att bli sjuk de närmaste dagarna ;)
får se hur det går med vaccineringen... to be continued helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0