Att rensa graderoben betyder:

  • Oanade upptäckter (både bra och dåliga)
  • Barndomsminnen
  • Lyckliga återförenanden
  • Förundran över vilken sämst smak man har haft
  • Konstiga små manicker och grunkor
  • Gamla slöjdsaker
  • Teckningar
  • Saker som man helst vill glömma bort
  • Att man hittar narnia (nej men nästan, för garderoben blir så stor när man väl är klar)
Så min slutsats är nu efter att ha rensat min garderob förutom några av de ovanstående sakerna är att:
rensa garderoben är som att titta tbx på sitt gamla liv och plocka fram det nya. Djupa tankar eller hur?;)
Nej nu måste jag sova innan jag börjar skriva ner riktigt konstiga saker!
puss på pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0