A rainy saturday but a heart ful of sunshine

Sorgen över min mosade mobil har gått över och det är inte för att jag är beroende av mobilen som jag sörjer att den gick lite sönder, utan det är för att jag fick den i present av min far för att jag hade kämpat för betygen i grundskolan. Känner mig så dåligt som lyckats göra sönder den efter bara ett år. Men men...inte gråta över spilld mjölk... :)
Min kusin som pluggar i Luleå kom ner till oss igår så jag möttes av kramar och glatt snack när jag kom hem. Jättekul att se honom! Inte ofta man får göra det. Så vi satt o snackade o spelade tv-spel som varken han eller jag gjort på hur länge som helst. Var faktiskt sjukt kul xD
Idag ska jag träffa min pojkvän inne i stan där vi ska traska runt lite och ha det bra, sen blire väl antagligen myskväll här hemma :)
just idag känns allt toppen hoppas att det håller i sig :D
juste på tal om absolut ingenting, har hittat världen mest mysiga mössa! Jag brukar inte tycka om mössor för att jag ser helt galen ut i dem men den här e helt underbar:
Den satt inte kvar länge på mitt huvud igår, max 20 min innan någon annan snodde den XD
puss och kram

Kommentarer
Postat av: love

den e min :(

2009-11-08 @ 22:28:18
Postat av: Mia

nee :O

2009-11-09 @ 14:37:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0