Slut på plugg

Nu är det precis i slutet och det känns för nu finns det inget mer för mig att göra i skolan. Vi hade vernisage idag och hade massa nior som gick runt och kollade på vår utställning om ekologiska samhällen. Det kände faktiskt lite onödigt för de verkade precis lika intresserade som vi var av att stå där. Men det är skönt att ha det gjort för nu är det inget kvar så vitt jag vet. Det lansle tillkommer lite kompleteringar men i såna fall behöver jag inte oroa mig förren nästa vecka. Eller jo juste, bara därför kom jag på att jag har ett boksamtal på antingen måndag eller onsdag men det är inga problem, det går fort ;)

Nu längtar jag som en galning efter sommarlovet. Hoppas på ett superhärligt lov tsm med mycket gött folk! Martin kommer tyvärr vara borta mycket med då får det bli mycket tid med mina underbara kompisar ;)

Som ett tilläg så längtar jag efter solen så att jag håller på att bli galen! vill verkligen att solen ska ta och titta fram nu! Jag känner verkligen hur mitt humör stiger varje gång som solen visar sig :D


Underbart med helg nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0