Hemma igen

Efter att ha vart en snabbvisit nere i Kalmar. Vi har målat, skruvat, putsat, städat, klipptgräs, fixat och donat. Att börja sommarlovet med att jobba på sommarstället inför midsommar är ingen höjdare :P Men det blev ju iof grymt fint!

Det är så mysigt där nere, grönt, tyst, kossor överallt, nära till havet och oftast fullt ös från allt folk som sk akomma och hälsa på. Alltså ofta precis som jag vill ha det. Enda problemet är ju att det inte är "mitt folk", "mina människor". Hade det vart det så hade det ju vart helt perfekt, hade aldrig velat åka hem då ;)

i vilket fall så kommer jag att stanna i sthlm nu tills torsdag, tror jag det blev, för att sedan dra ner till Kalmar, IGEN!! jäkla farande upp och ner i vårt avlånga land men men.

Kommer bli kul på midsommar i vilket fall, mkt folk och alla e ju förstås helt underbart sköna!!

Den här veckan kommer det antagligen bli fullt ös med människor och Martin då jag senare måste hålla mig borta från dem alldeles för mycket senare. 


Hare gött i det svanska sommarvädret!! (dvs regn, just nu)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0