Avslut

Det var avslutning idag, super härligt att skolan är över!! Tråkigt att säga hejdå till folk som man kanske inte kommer att se på hela sommaren... har lite blandade känslor. 

Just nu så verkar det som om jag till skillnad från alla andra inte är överlycklig. Vet inte vad det är för fel på mig men jag blev skitdepp när jag kom hem från skolan och det känns som om jag ska bryta ihop vilken sekund som helst. Vafan är det för fel på mig?!

Borde jag inte vara glad för att skolan är över och ett helt sommarlov ligger framför mig?

Suck...

Pissväder, pisshumör, orkar inte packa, orkar inte röra på mig alls, orkar inte vara depp...

skit oxå, varför är jag inte glad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0