Utmanad

jahåpp jag blev utmanad av Christine som tyckte jag skulle göra en lista och eftersom jag gillar utmaningar så... här får ni en av mina få listor^^

HAR DU PUSSAT NR 2? Anna E, haha nej xD

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20? Frida, Kompis från gamla skolan :) fick mig att gilla timbuktu, härlig person, jävel på o dansa.
 
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30? Lollo T, Oj jag vet inte...har inte sett henne sen vi sluta 9:an :/

ÄR NR 18 SÖT? Haha farmor xD hon är det sötaste farmor jag haft...och den enda

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33? Malin Wallin, haha:D skön tjej!

NÄR TRÄFFADE DU NR 9? David Enemar (min lärare/mentor) första dagen i gymnasiet ;)

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG? Edling, på lördag^^

 ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13? Elisabeth (min musiklärare), kan jag inte påstå :P

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4? Amen seriöst va mycket lärare jag har i min telefonlista (lyckas pricka in de 3 jag har oxå iof), gamla musikläraren, nej det har jag INTE!

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5? Carolin, Nej för jag gillar killar =)

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM? Petra, jadu har inte snackat med henne på ett bra tag, men det varierar^^

 TYCKER DU NR 1 ÄR UNDERBAR? Andreas i bandet, haha självklart;)

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM? CHRISTINE, som utmanade mig. KLART ;)

 Du är utmanad ! Direkt när du ser det här testet måste du kopiera det, och svara på frågorna

Kommentarer
Postat av: Christine;

YAY Jag fick en kraaaaaaaaaaam :D:D

2009-01-21 @ 12:15:24
URL: http://rosaballonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0