Söndagkväll IGEN

Japp och så var det söndag igen, dvs. måndag imorgon...

Söndagen kommer alltid som en chock, först var det fredag och jag hade askul tsm med tjejerna i min klass på pizza hut och medis (folk måste lugnt trott att vi var dyngraka, haha).


Satt uppe till 3 på natten och snackade med en kille i skolan (kan man sitta uppe så...varför inte?), japp och då kom ju lördagen snabbt.

Drog till Robin när jag vaknat och gjort mig klar, där satt jag, edling och robin i en hög (bokstavligttalat) och tittade på film och svullade godis (alltid lika mysigt).

Den lördagen gick oxå snabbt, satt uppe den natten oxå och schilivippen så var det söndag!

hm..lustigt det där...

imorgon så är det studiebesök på armémuseet som gäller, sen ska jag dra till gymmet och sist men inte minst så får det blir lite råplugg på det...

Jag längtar redan till nästa helg

great wet kisses!

*Ska ta o lägga ut lite bilder sen, orkar bara inte göra det nu

Kommentarer
Postat av: Lollo

Som hon isf fått av urinvägsinfektion.. det är läskigt.. det stod att de var det iaf, vare inte så? Ändå läskigt :/



kram :)

2009-01-25 @ 23:32:17
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Christine;

Sv: Hahahahaha jaaa!! Allt är underbart hihi

2009-01-26 @ 17:27:19
URL: http://rosaballonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0