NU vet jag!

nu vet jag vad jag ska bli :D haha, jag ska bli instruktionsboksskrivare. Jag insåg nyss att jag e en jävel på att ge intruktioner. Tro det eller ej med det är faktiskt sant, gjorde en steg för steg intruktion nyss om hur man andas för Teo:

1. var beredd att suga in luft genom näsan (genom munnen om du e förkyld)
2. dra in luft
3. håll ett tag (kort tag!)
4. släpp ut luften
5.gör om dygnet runt, helatiden, 365 dagar om året

va säger ni?!
har potential eller hur? xD

hare för gött

ps. denna instruktion bör alla följa ung som gammal och det är freeeeedag imorgon, yey! ds.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Det låter verkligen som m du är en hejare på instruktioner, hör av mig när jag behöver hjälp att andas haha... Ha en härlig fredag!

2009-01-09 @ 11:52:57
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0