Meteor!

guess what?!

Jag såg en Meteor idag...

ja jag är faktiskt seriös det var första gången jag såg en meteor som brann i atmosfären, skitcoolt!! (ja jag är naturnörd, kan förövrigt berätta för er andra naturnördar där ute: den brann i grönt så den inehöll metall och svansen var rödgul, jättevacker!)

i vilket fall så såg vi (la familia och jag) den fina meteoren påväg till Bion där vi såg Yesman, men det var lite strul med biljetterna innan då min fader hade lyckats att boka biljetterna för igår och inte idag (-.-'). Men det löste sig ändå:D

Jag vet inte om det var för att jag var trött eller om jag hade sockerkick (en liter cola+ godis+ att jag inte har ätit mkt socker på samma gång på läge= sockerkick, äh ni förstår) men jag hade skitkul och garvade som fan. Men sen var det ju Jim Carrey i huvudrollen oxå;)

juste det var ett tag sen jag skrev, men jag kan meddela att det var jättekul med shopping tillsammans med Edling och robin, Peter och Matilda, miche, torsler och så migsjälv självklart^^ På kvällen var det bara jag, Edling, miche och robin kvar som sjöng disneylåtar för full hals. Skitkul att killarna är dem som är bäst på Disney oxå xD

Pluggandet har gått sådär...nya tag imorgon^^

pussar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grönt, låter som koppar xD

2009-01-04 @ 22:05:48
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: haha, han ser det som en bra anledning för honom att komma iväg till usa xP

2009-01-04 @ 22:12:45
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: nej, men jag tror att den största anledningen till att han vill att jag ska åka är för att han ville åka när han var i min ålder, men fick aldrig chansen. Nu ger han mig chansen istället ;)

2009-01-05 @ 12:32:59
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0