Känner ingen som helst lust

att skriva några otroligt innehållsrika inlägg i bloggen, känns liksom inte som ngt jag prioriterar^^ men nu ska jag försöka sammanfatta lite vad som har hänt/händer i alla fall:

  • Jag har sett Riksdagen innefrån, då har jag gjort det innan jag dör.
  • Jag har sett Twiligt (med Torsler) - Det var en bra/gullig film men jag fattar inte hysterin kring den.
  • Jag är inne i en helvetesvecka med MASSOR av plugg just nu, men jag släpar mig fram som alla andra ;)
  • Jag kommer antagligen aldrig förstå mig på spanska och jag hatar ogillar den.
  • Jag ska ha NP (motsvarande, då jag missade det riktiga NP när jag var sjuk) i matte imorgon och det är en del i mitt betyg i matte A :S
  • Jag är glad, trött och slut i huvudet (allt på en gång ingen stress)
Men som sagt jag har inget jättelust att sitta här nu, vet inte vad jag ska skriva.

Ni får hare för gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0