Jag har otvivelaktigt de mest...

sjukt galna, skruvade, allmänt konstig vänner man kan tänka sig ibland!! Men jag kan inte INTE älska dem ändå xD
var bara tvungen att säga det då Peter och Robin idag stormade KG och tillsammans med MIche som går här så skapar de "de tre musketörerna" och det kan aldrig sluta i annat än en fullständigt underbar katastrof! Sen kom Becca och annika också och då blev det ju bara ännu skönare.

Sammanfattning av dagen då:

skön dag
dåligt väder
mycket garv
mycket träningsvärk
Sverige förlorade matchen mot kroatien i handboll (som tur e så är jag inte idrottstokig och bryr mig typ inte^^)
Matte B har börjat
Hålla kort föredrag i BiNkA:n imorgon
Pizza hut med tjejerna
snart helg!!

nej nu ska jag försöka ta mig upp för trappen (känner mig som en 90 åring med den här träningsvärken i låren asså, haha)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0