Ett seriöst handikapp

Att vara blyg det är bland de mest hemskaste sakerna man kan vara. Det är som ett mentalt handikapp, man vill så mkt men man gör det inte för det finns nån jävla spärr som håller emot och tvingar en att vara den tråkiga personen.

Ibland är jag jätteblyg och kan verkligen inte rå för det men jag har jobbat på det och ibland så är jag inte alls det, varför kan jag inte få bort det helt!! Undrar om min fobi för att prata i telefon hänger ihop med det där ? (hmmm)

i vilket fall nu har jag slängt mig ner med datorn i soffan, fystestet gick bra^^ jag är lite medel när det gäller allt. Men nu jävlar nu ska jag börja träna! Köpte gymkortet idag oxå (äntligen), så nu kommer jag inte undan.

ska iväg om typ en timma och spela med bandet

hejsvejs!

(Träffade för övrigt frida som jag skrev om i förra inlägget på gymet)


Kommentarer
Postat av: Robin

haha du kommer inte gå till gymmet regelbundet tro mig ;) Du kommer börja slarva som en dåre :D <3

2009-01-21 @ 22:13:06
Postat av: Anonym

haha det lär ju visa sig;)

2009-01-21 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0